Klachtenregeling

Ik doe mijn uiterste best voor iedere klant, maar het kan soms voorkomen dat u een klacht heeft. Graag hoor ik dit zo spoedig mogelijk van u, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken waarbij we allebei tevreden zijn.

Mocht u niet tevreden zijn om de klachtafhandeling, kunt u terecht bij de ECKG , Stichting Expertisecentrum Klacht- en gezondheidsrecht. (Telefonisch contact klachten op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 -​ 085-0656971)

Mocht u hierover ook niet tevreden zijn, kunt u terecht bij de stichting SEMH .

SEMH is een onafhankelijke stichting die leveranciers in de gezondheidszorg erkent en controleert op kwaliteit, op basis van erkenningsregelingen, en beschikt over geschillencommissie.

Geschillencommissie doet een uitspraak bij een geschil tussen een erkend bedrijf en  een cliënt .

SEMH

Postadres:

Postbus 526
2400 AM Alphen aan den Rijn
Telefoon: 0172-414814

Of via de website: Semh.info